torsdag 9. desember 2010

Rett i koppen: Hot & Easy eller Not & Greasy

Denne siste uken har jeg tatt for meg en liten test på "Rett i koppen" fra det kjente og kjære merket Toro.

Mange mener at de ikke kan få nok av dette, mens andre hadde jublet hvis Toro hadde sluttet å produsere dette. Derfor har jeg tatt saken i egne hender, og jeg har dratt ut på gaten for å intervjue folk om forskjellige synspunkter om saken.

Ingvild, en sjarmerende dame på 36 år, har sagt hva hun mener om "rett i koppen":


-Liker du "Rett i koppen"?
Er du gal, det er jo det mest usunne og ekleste i hele verden! Aner du hvor mye kalorier det er i en kopp?!

-Er det en variant du misliker spesielt?
Rett i koppen potet, det er jo ikke potet, det er potetmos! Hvorfor kan de ikke bare kalle det potetmos når det er potetmos? Og det smaker jo korn, hvordan har de fått potet til å smake korn?!


 -Hva hadde du sagt hvis noen hadde tilbudt deg en, f. eks., rett i koppen kakao - boks?
 Kakao er det værste som finns! Om morgenen tar jeg bare en kopp med varmt vann, man trenger ikke noe sjokoladesmørje oppi!


Etter at jeg hadde snakket med Ingvild, møtte jeg mange andre som ikke var enige med henne. De sa rett og slett at de syntes det smakte kjempegodt! Hilde, en liten jente på 14 år, sa at hun ikke hadde klart seg uten "rett i koppen", fordi det var det eneste hun klarte å spise nå som hun hadde fått regulering.

Jeg gir "rett i koppen" terningkast fem, og håper alle vil ta seg tid til å prøve ut dette fantastiske merket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar